понедељак, 18. јул 2011.

Saša Kovačević - Bežimo iz grada

Ispred tvojih vrata
Dugo čekam te
Legao na zvono
Znam da čuješ me
A ja te čekam
Već sam spremio nam sve
Još samo da kažeš
Da li hoćeš ili ne


Tvoj ludi dečko
Bez tebe je na moru
A mene mrzi
Ovde dočekaću zoru
A ja te čekam
Već sam spremio nam sve
Samo da hoćeš
Još noćas vodim te


Izađi na sekund
Ili pusti mene gore
Ako neće on
Vodim te ja na more


Refren:
Dobra bila, predugo si dobra bila
Da te kvarim, vodim te iz grada(bežimo)
Tuđa bila, predugo si tuđa bila
Hajde budi moja sada(bežimo iz grada)


Oo, bežimo iz grada


Tvoj ludi dečko
Bez tebe je na moru
A mene mrzi
Ovde dočekaću zoru
A ja te čekam
Već sam spremio nam sve
Samo da hoćeš
Još noćas vodim te


Izađi na sekund
Ili pusti mene gore
Ako neće on
Vodim te ja na more


Refren 2x


Oo, bežimo iz grada


Refren 2x


Oo, bežimo iz grada

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака