понедељак, 24. јун 2013.

Ceca - Poziv

U ovom gradu ti si zver
I ne znam što se noći te
U srcu alarm nije oglasio
Da kaže: Stani, ne idi
Tu gde si poveo me
I za mnom svetla 
Odmah ugasio

Te usne, što pritisle su moje
Bile su k'o dugme
Za samouništenje
I ljubila sam ludo
K'o da mi je poslednje

Refren:
Bio si poziv
Koji se ne odbija
Od nesreće je
Samo sreća lošija
Kad treba da vratiš je
A tek si se dočep'o nje
Taj mi se poziv
Sad o glavu odbija
Ja samo luđa
Luđa što sam starija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam

Tu gde si druge vodio
Lepo si govorio
Moja ljubav lako menjala te
I već sam dečje glasove
Čula ni od kuda
A tebe tako brzo
Prošlo je sve

Te usne, što pritisle su moje
Bile su k'o dugme
Za samouništenje
I ljubila sam ludo
K'o da mi je poslednje

Refren:
Bio si poziv
Koji se ne odbija
Od nesreće je
Samo sreća lošija
Kad treba da vratiš je
A tek si se dočep'o nje
Taj mi se poziv
Sad o glavu odbija
Ja samo luđa
Luđa što sam starija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam

Bio si poziv
Koji se ne odbija
Od nesreće je
Samo sreća lošija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam

Taj mi se poziv
Sad o glavu odbija
Ja samo luđa
Luđa što sam starija
I posle tebe ni sa kim
Ja ne mogu da spavam



1 коментар:

Архива чланака