недеља, 17. јул 2011.

Mr Black - Nije ti stalo do mene

Yea, Mr Black
Moja prva pesma ove godine 2011.
Naravno ljubavna
Za sve moje fanove


U-uu,aaa
Ostavi me samog i odlazi
Jer što sam jedan dan plakao
Ti ćeš godinama plakati
Po kiši lutam sam
Tako tužan, nesrećan
Ne znam šta mi se desilo
Zbog tebe sam načisto propao


Ja odlazim što dalje od tebe
Jer te još uvek volim
A tebi nije stalo do mene
Tebe tako jako ne boli
Ti nikad nisi znala da voliš
A s tobom prešao baš sve
A sada, molim te, napusti me


Molim te, napusti me
Uuu, molim te, napusti me, aa


Ti znaš da više nemaš me
Ali ja sve više volim te
Budi tu, ne mogu bez tebe
Bebo moja, i dalje volim te


Ti znaš da više nemam te
Ali ipak ja više volim te
Budi tu, ne mogu bez tebe
Bebo moja, kajem se, kajem se...

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака