петак, 24. јун 2011.

Saša Kovačević - Ponosna na nas

U dan stane sve što loše bilo je
U tren stane sve što kraj zove se
U kap stane more suza
Što bi nekad za mnom prolila
Al' više nećeš...


U reč stane ono što bih rekao
Ostani, iako znam nije suđeno
U kao stane more suza
Što bi nekad za mnom prolila
Al' više nećeš nikada


Refren:
Budi mi ponosna na nas
Nemoj da loš glas da potoneš
Budi mi ponosna na sve naše godine
I ne reci nikome kako izdala si me


U reč stane ono što bih rekao
Ostani, iako znam nije suđeno
U kap stane more suza 
Što bi nekad za mnom prolila
Al' više nećeš nikada


Budi mi ponosna na nas
Nemoj na loš glas da potoneš
Budi mi ponosna na sve naše godine
I ne reci nikome


Refren


Kažu sreća uvek pukne na pola
Za obe tuge, nek' ti bude
Kriv sam ja



Budi mi ponosna na nas
Nemoj na loš glas da potoneš
Budi mi ponosna na sve naše godine
I ne reci nikome

Refren


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака