петак, 24. јун 2011.

Arindy MC - Želim

Refren:2x
Želim da budeš tu zauvek
Da s tobom dočekam
Svako jutro, svaki dan
Želim da ti ljubav uzmem
I budem pored tebe 
Kad god ti zatreba


Sećam se kada lutao sam noćima
I kada tražio sam osmeh taj
Koji želeo sam više nego ikada
Tada, a sada uz njega čekam svitanja


Zbog nje nasmejem se kad tužan sam
I kada loš mi je dan
Ona me digne sa dna
I kao anđeo čuvar, tu je kad zatreba
Ona je smisao života 
I ja želim da znam


Kad se smeje, briše suze
Želim ljubav da joj uzmem
Nežno poljubim joj usne
Želim biti kraj nje


Preko svih pet okeana
Preko lavina vulkana
Išao bih zbog nje
Jer ona je moj svet


Refren 2x


Ja nisam hteo da se predajem
Na nju sam mislio kad teško je
Često me lomili kiše i vetrovi
Ona, k'o svetlo, na puteve prave navodi
Želim da zavodim je svaki Božji dan
Želim da okrijem joj sve tajne koje znam
I da joj kažem sve što nikad nikom nisam
Jer moj život bez nje, nikako nema smisla


Kad je nervozna i besna
Kad je tužna ili srećna
Pokušao bih snove da joj ostvarim


Preko svih pet okeana
Preko lavina vulkana
Ja bih išao samo da je zagrlim


Refren 2x




Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака