среда, 29. јун 2011.

Cente ft. Malena - Shvati da volim te

Refren:(Malena) 2x
Ovo je tvoj raj, opusti se
I pruži ruku sad, ja vodim te
Gde niko nikada  te nije pre
Ti si moje sve, shvati da volim te


Cente:
Dok bila si sa njim, ja znao sam šta osećam
Krio sam od svih, samo da se s tobom ne svađam
Bio sam ti drug, a sada sam nešto više
Znaj samo jedno, moje srce za tobom diše
Kada ostanem sam, ja tvoju sliku gledam
Sada sluđen sam, mala, nikom te ja ne dam
Kada si daleko od mene, ja pogledam u zvezde
Na jednoj vidim tebe, ka njoj krenem
Ljubav koja traje, svoje srce tebi dajem
Sada ti sve dajem, za ovo se ne kajem
Kada osetim ti usne, ja polako zadrhtim
Volim te najviše, to neću da prećutim
Rek'o sam ti sve, sve što oko mene je
A ti rekla si mi to, kako voliš me beskrajno
Čekao sam anđela, i on je sada pored mene
Voleću te zauvek, ne želim promene


Refren 2x


Cente:
Dva pogleda, jedan svet, znam ti snove napamet
Ti si, mala, meni zadnja misao pred san
Prva kad se probudim, dočekam novi dan
Uzvratiću ti ljubav, samo pusti da te ljubim
Prvi put volim nekog, pa zato se i čudim
Svako jutro budim se u mislima neke princeze
Njene oči poprave život, kad mi loše krene
Za takve čarne usne, meni sad vredi živeti
Ljubav je smisao života, pa treba se boriti
Čuvar prave ljubavi, zbog nas će se svađati
I sada smo par, i tako zauvek će ostati
Volim te malena, to si čula svaki dan
Nemoj da se budiš, jer ovo nije samo san
Imaš anđela na zemlji koji sada shvata sve
Bojao se da ti kaže, ali sada voli te


Refren 3x



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака