среда, 29. јун 2011.

Nidža Bleja ft. Vanki - Dalje bez tebe

Refren:
A ja ne želim da te iza sebe ostavljam
Još uvek želim te kraj sebe
Ali od ovog dela moram dalje ići sam
Ti samo pusti me da odem

Ja samo hoću da postanem ti san
I da volimo se baš svaki dan
Ja nisam želeo da izgubim te lako
I da moji snovi nestaju polako

Ti zbunjena devojčica i strah u tvojim očima
Ja zaljubljeni klinac, ludo sanjao te noćima
Sada zbunjen u samoći idem kroz svoj geto
Nisam znao da te volim, i priznajem eto

Furam ovu priču zato molim te IZVINI
Nisam opet ja kriv, ako vidiš me na bini
Sada molim te oprosti, zato volim te oprosti
Za sve ove dane, ja samo previše te volim

Kada vidim našu sliku, suze teku kao reka
Onda opet te pozovem, suze idu mi iz besa
Srce mi je prazno,  u očima mi suza
Nisam znao da te volim, i šta je to ljubav

Refren

Po ko zna koji put, meni gorko sve postaje
Samo prazna priča i srce jedno ostaje
Ovde kraja puta vozovi su otišli
Zbunjen ne znam gde cu, bebo, jer mi smo nestali
Pa sve više svoje, bebo, tako ja vredim
Nisam više tvoj, mala, tako želim
Možda Bog zna bolje, ali nije znao mene
On doneo je tebe, u najgore vreme

Nemoj suze liti, bebo, ja samo tebe molim
Znaj da si moja i da samo tebe volim
Mnogo puta mi je teško, pa suze krenu same
A ja opet budan čekam, sve te bolje dane
Ja ostaću ovde, meni nema dalje
Ti samo idi dalje, kuda sudbina te šalje
Stalno sam govorio da si moja beba jedina
Da si moj anđeo, i meni, srećo, predivna

Refren 2x

Nisam znao da te volim
I šta je to ljubav

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака