субота, 31. март 2012.

Zdravko Čolić - Moja draga

Kad bi život bio san
Sanjala bi na mom ramenu
Da si kamen jedan dan
Ja bi' bio mač u kamenu


Kratko sam te ljubio
Prebrzo izgubio


Refren:
Pričam anđelima
Liče mi na bebe 
Kako nisam sreo
Miliju od tebe
I da ne postoji 
Na svijetu sila
Moćna kao što je
Naša ljubav bila
Moja draga, moja draga
Jutros iznenada
Nestala bez traga
Moja draga, moja draga
Moja traga
Nestala bez traga


Kad bi život bio brod
Ti bi bila vjetar povoljan
Da sam s tobom jedan tren
I taj tren bi bio dovoljan


Kratko sam te ljubio
Prebrzo izgubio



Refren:
Pričam anđelima
Liče mi na bebe 
Kako nisam sreo
Miliju od tebe
I da ne postoji 
Na svijetu sila
Moćna kao što je
Naša ljubav bila
Moja draga, moja draga
Jutros iznenada
Nestala bez traga
Moja draga, moja draga
Moja traga
Nestala bez traga

Refren:
Pričam anđelima
Liče mi na bebe 
Kako nisam sreo
Miliju od tebe
I da ne postoji 
Na svijetu sila
Moćna kao što je
Naša ljubav bila
Moja draga, moja draga
Moja draga
Nestala bez traga


Нема коментара:

Постави коментар