среда, 13. јул 2011.

Saša Kovačević - Kome da verujem

Kada zatvoriš vrata
Bez pozdrava kad krene novi dan
Do poslednjeg sata ja neću znati
Ko je kriv, ko je kome stran


A svanuće jutro
I bez tebe i bez mene
Ipak svanuće
U ova čet'ri zida
Istine i laži samo ostaće


Ja znam da si bila
Moja bol i nevolja
Istinu si krila
Al' si bila najbolja


Refren:2x
Kome sad, kome da verujem
Srcu svom, više ga ne čujem
I strah me da se probudim
A da tebe ne vidim


A da tebe ne vidim


Kad zaluta zima
I nečujno kad pređe ovaj prag
Još uvek te ima
A ja još ne znam ko je kriv
Ko je kome drag


A svanuće jutro
I bez tebe i bez mene
Ipak svanuće
U ova čet'ri zida
Istine i laži samo ostaće


Ja znam da si bila
Moja bol i nevolja
Istinu si krila
Al' si bila najbolja


Refren 2x


A da tebe ne vidim


Kome da verujem?
Kome da verujem?

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака