уторак, 1. април 2014.

Nataša Bekvalac - Bolesno te volim

Sa mnom je sve uredu
Nemoj da si zabrinut
Sa srca skidam konce
Rani me i drugi put

Totalno sam mirna
I Prozac deluje
Nisam više luda
Ko da mi veruje

Na nekim drugim grudima
Ja noćima sam ostajala
Sa nekim drugim ljudima
Lečila, nisam znala

Refren:
Bolesno te volim
To je sada očigledno
Bolesno te volim
Nije, nije mi svejedno
(Nije svejedno)
A kada ljubav vodi
Za njom prvo odu živci
Jer svi mi emotivci
Teški smo bolesnici

Sa mnom je sve uredu
Imam druge sklonosti
Naša je ljubav igra
Nesrećnih okolnosti

Totalno sam mirna
I Prozac deluje
Nisam više luda
Ko da mi veruje

Na nekim drugim grudima
Ja noćima sam ostajala
Sa nekim drugim ljudima
Lečila, nisam znala

Refren:
Bolesno te volim
To je sada očigledno
Bolesno te volim
Nije, nije mi svejedno
(Nije svejedno)
A kada ljubav vodi
Za njom prvo odu živci
Jer svi mi emotivci
Teški smo bolesnici

Нема коментара:

Постави коментар