уторак, 25. јун 2013.

Ceca - Mrzi me

Sto za dvoje
Sveće, poljupci i reči
Sve je jeftino
Od nas dvoje ovde
Skuplja je i voda
Koju pijemo

I ova strast za kraj
Bedan je pokušaj
Vešto je bilo jednom
Probamo još jednom
Polovna ljubav
Polovni snovi
Više ne zovi

Refren:
Prvog dana biću kritično
Drugog tuđa prilično
Već trećeg dana šta
Preživeću tebe ja
Biću lepša nego ikada
I pozvaću te nikada
Šta da ti kažem, šta
Mrzi me, to sam ja

Ti mi nisi dao
Da na sebe ličim
Trpela sam to
I što mi sada laskaš
To je stvarno ničim
Izazvano

I ova strast za kraj
Bedan je pokušaj
Vešto je bilo jednom
Probamo još jednom
Polovna ljubav
Polovni snovi
Više ne zovi

Refren:
Prvog dana biću kritično
Drugog tuđa prilično
Već trećeg dana šta
Preživeću tebe ja
Biću lepša nego ikada
I pozvaću te nikada
Šta da ti kažem, šta
Mrzi me, to sam ja

(Mrzi me, mrzi me, mrzi me)

Refren:
Prvog dana biću kritično
Drugog tuđa prilično
Već trećeg dana šta
Preživeću tebe ja
Biću lepša nego ikada
I pozvaću te nikada
Šta da ti kažem, šta
Mrzi me, to sam ja


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака