четвртак, 20. децембар 2012.

Lexington - Miris karmina

Refren:
Miris tvog karmina
U vene me puca
Navučen sam sad
Vino prosipam
I ratujem sa svima
Da noćas te nađem
Prevrnuću grad
Moja prokleta

Noćas negdje naći ću te
Idem, da upropastim se
Ka tebi krenuću
A sutra kajaću se

Znam te
Znam da pratiš mi trag
Mrziš
Što ipak još sam ti drag
Jer ti i ja
Jedno smo drugom k'o droga
I moram da osjetim ja

Refren:2x
Miris tvog karmina
U vene me puca
Navučen sam sad
Vino prosipam
I ratujem sa svima
Da noćas te nađem
Prevrnuću grad
Moja prokleta

Moja prokleta
Moja prokleta
(Moja prokleta)
Moja prokleta

Negdje naći ću te
Idem, da upropastim se
Jer ti i ja
Jedno smo drugom k'o droga
I moram da osjetim ja

Refren:
Miris tvog karmina
U vene me puca
Navučen sam sad
Vino prosipam
I ratujem sa svima
Da noćas te nađem
Prevrnuću grad
Moja prokleta

Moja prokleta
Moja prokleta
Moja prokleta
(Moja prokleta)

( Ti i ja jedno smo drugom k'o droga) 2x
(Moram da osjetim sad)

Refren:
Miris tvog karmina
U vene me puca
Navučen sam sad
Vino prosipam
I ratujem sa svima
Da noćas te nađem
Prevrnuću grad
Moja prokleta

Moja prokleta
U vene me puca
Navučen sam sad
Vino prosipam
I ratujem sa svima
Da noćas te nađem
Prevrnuću grad
Moja prokleta

Moja prokleta
Moja prokleta

Miris tvog karmina
Moja prokleta






Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака