понедељак, 31. децембар 2012.

Željko Samardžić - Zaustavite januar

Refren:
Zaustavite januar
Da ne prođe mi decembar
I Novu godinu
Nema šta da traži tu
Dok je stara još
Na mome ramenu
Zaustavite januar
Nek' ponovi se decembar
Bar dvanaest puta još
Neće da mi dosadi
To je bio mesec naše ljubavi
Zaustavite januar

Veče dugih haljina
U očima ti lažnih tirkiza sjaj
Novome se raduješ
Od svega starog 
To je oproštaj

Ubrajam li se i ja u to
Zar tuga sela je
Tu, za moj sto
U čaši maslina
Pala je na dno
Srce je za njom potonulo

Refren:
Zaustavite januar
Da ne prođe mi decembar
I Novu godinu
Nema šta da traži tu
Dok je stara još
Na mome ramenu
Zaustavite januar
Nek' ponovi se decembar
Bar dvanaest puta još
Neće da mi dosadi
To je bio mesec naše ljubavi
Zaustavite januar

Ti sa svima ljubiš se
Hiljadu je želja
A jedan mrak
Novi ljudi zovu te
Od svega starog 
To je rastanak

Ubrajam li se i ja u to
Zar tuga sela je
Tu, za moj sto
U čaši maslina
Pala je na dno
Srce je za njom potonulo

Refren:
Zaustavite januar
Da ne prođe mi decembar
I Novu godinu
Nema šta da traži tu
Dok je stara još
Na mome ramenu
Zaustavite januar
Nek' ponovi se decembar
Bar dvanaest puta još
Neće da mi dosadi
To je bio mesec naše ljubavi
Zaustavite januar

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака