среда, 2. јул 2014.

Lexington - Potraži me

Nije ti vjernost u genima
Lako bi svakog zamijenila
Ali ja sam tu, da razumijem te
Ma nemaš ti srce u grudima
Kad si me nevinog ubila
Ali čak i to, ja razumijem

Jer nije ovo s nama laž
Ma možeš da se otimaš
Al' u tuđem zagrljaju hladno je

Refren:
Potraži me
Kad sloboda ti dosadi
Kada grijeh ti se osladi
Nemoj stati
Samo se meni vrati
Biću tu, da me izdaš
Biću tu, sve da priznaš
Biću tu, kada sreća ti kaže ne
Da zagrlim te

Nemaš ti savjest ni najmanje
Da bi doživjela kajanje
Al' ja sam tu, da razumijem sve
Nemaš ni hrabrost u očima
Da bi se sa mnom suočila
Ali čak i to, ja razumijem

Jer nije ovo s nama laž
Ma možeš da se otimaš
Al' u tuđem zagrljaju hladno je

Refren:
Potraži me
Kad sloboda ti dosadi
Kada grijeh ti se osladi
Nemoj stati
Samo se meni vrati
Biću tu, da me izdaš
Biću tu, sve da priznaš
Biću tu, kada sreća ti kaže ne
Da zagrlim te

Potraži me
Kad sloboda ti dosadi
Kada grijeh ti se osladi
Nemoj stati
Samo se meni vrati
Biću tu, da me izdaš
Biću tu, sve da priznaš
Biću tu, kada sreća ti kaže ne

Refren:
Potraži me
Kad sloboda ti dosadi
Kada grijeh ti se osladi
Nemoj stati
Samo se meni vrati
Biću tu, da me izdaš
Biću tu, sve da priznaš
Biću tu, kada sreća ti kaže ne
Da zagrlim te

Нема коментара:

Постави коментар