понедељак, 4. јул 2011.

Toše Proeski - Nasloni glavu na moje rame

Nasloni glavu na moje rame
Oprosti za riječi sam nespreman
Jer uvijek kad su za ples dame
Nikad nisam bio izabran

Nasloni glavu na moje rame
Dopusti da šutnjom ti ispričam
Kako tužno je kad iza tame
Misliš da si svijetu suvišan

Refren:
Osijećam, da si i ti nemirna
Kao srca gonjena preko snijega duboka
Iza moga ramena, skloni se od lovaca
S oba oka sklopljena
Iza moga ramena, skloni se od lovaca
S oba oka sklopljena

Nasloni glavu na moje rame
Dopusti da šutnjom ti ispričam
Kako tužno je kad iza tame
Misliš da si svijetu suvišan

Refren:
Osijećam, da si i ti nemirna
Kao srca gonjena preko snijega duboka
Iza moga ramena, skloni se od lovaca
S oba oka sklopljena
Iza moga ramena, skloni se od lovaca
S oba oka sklopljena

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака