субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Nebo je granica

Tuga me zna
Ali nju ne znam ja
Mene ne zanima
Da patim danima
Ja nisam navika
Slaba karika
To nisam ja


Takav sam ja
Između dobra i zla
Mene ne zanima
Da budem naivan
Ja kad zavolim
Sebe ne štedim
E to sam ja


Refren:
Nebo je granica
Poslednja stanica
Do koje idem ja
Da te sačuvam
Nebo je granica
I ne pristajem
Da odustanem
Nebo je granica
Poslednja stanica
Do koje idem ja
Da te sačuvam
Nebo je granica
I ne pristajem
Da odustanem


Spreman da dam
Ali uzimam sam
Ako ne dobijem
To što očekujem
Koliko vredim, znam
I ne zaslužujem
Da budem sam


Refren:
Nebo je granica
Poslednja stanica
Do koje idem ja
Da te sačuvam
Nebo je granica
I ne pristajem
Da odustanem
Nebo je granica
Poslednja stanica
Do koje idem ja
Da te sačuvam
Nebo je granica
I ne pristajem
Da odustanem


Nebo je granica
Poslednja stanica
Do koje idem ja
Da te sačuvam
Nebo je granica
I ne pristajem
Da odustanem


Refren:
Nebo je granica
Poslednja stanica
Do koje idem ja
Da te sačuvam
Nebo je granica
I ne pristajem
Da odustanem
Nebo je granica
Poslednja stanica
Do koje idem ja
Da te sačuvam
Nebo je granica
I ne pristajem
Da odustanem


Jer bez tebe ja
Stvarno ne umem...

1 коментар:

  1. Od muža sam se razdvojila prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da zaboravim na brak i da nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za nekog drugog jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. alaba ponovno spojio razoreni brak uz pomoć svojih duhovnih moći. Neprestano sam čitala toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao stati na kraj razvodu i vratiti bivše voljene ljude i moja vjera se obnovila. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu nekoliko minuta kasnije, on mi je odgovorio i dao upute što da radim, nakon što sam dva dana nakon rituala ispunila traženi uvjet, čarolija mi je promijenila život oko mog muža da me više od toga ne kontaktira. Dvije godine su me zvale usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim ovom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak u ravnoteži. Ritual Dralaba je odlično funkcionirao i brak jači nego prije, i ništa nas opet ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s Dralabom, pravim čovjekom koji mi je pomogao da oporavim svoj razoreni brak ako imaš sličan problem u braku, želiš da te muž ili žena opet vole . , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona voli zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(425) 477-2744, Kontaktirajte ga već danas slanjem e-pošte na dralaba3000@gmail.com Ne dopustite da vam netko oduzme supružnika.

    ОдговориИзбриши

Архива чланака