субота, 14. јануар 2012.

Sergej Ćetković - Samo tvoj

Ponekad tvojim imenom
Kraj sebe drugu probudim
I sve nedostaje
Al' ipak ostajem

Da probam 
Bar još jedan dan
Da vratim sve
Kako je bilo
Pokušavam
I živim za to
Da te vratim u moj svijet
Bez boja
Od kad nisi moja
Ne dišem
Ni metar 
Da se nekud pokrenem
Topim se
I dan za danom
Sve
Kroz ruke izmiče
I opet 
Sam sa sobom ostajem

Refren:
Još uvijek sam
Samo tvoj
Nikada nisam prestao
Da osmijehom kradem te
Od svih drugih pomalo
Još mogu riječima
Da te od ljudi sačuvam
I daj mi bar još jedan dan
Prije no kažeš samo zbogom

I opet sebe ubijam
Da vratim sve kako je bilo
Pokušavam
Al' ne ide to
Tako lako gubim sve
U tuđoj kosi sve
Me tebi nosi
Tu, gdje život ima smisla
Bar na tren

I topim se
I dan za danom
Sve
Kroz ruke izmiče
I opet sam
Sa sobom ostajem


Još uvijek sam 
Samo tvoj
Nikada nisam prestao
I daj mi bar još jedan dan


Refren:
Još uvijek sam
Samo tvoj
Nikada nisam prestao
Da osmijehom kradem te
Od svih drugih pomalo
Još mogu riječima
Da te od ljudi sačuvam
I daj mi bar još jedan dan
Prije no kažeš samo zbogom

Нема коментара:

Постави коментар