петак, 7. јун 2013.

Adil - Hitno

Bežim od bivše
U strahu
Prolaze mi dani
Možda sa kumom 
I rumom
Nađem mir u kafani

Stižeš kao koma
Posle nervnog sloma
Meni tako slična
Skoro odlična

Refren:
K'o ruž na usne
Ti stavi me hitno
Noge se tresu
I srce mi lupa
U ovoj gužvi
Je jedino bitno
Da ti i ja smo
Ista krvna grupa
Na pola puta
I veče je stalo
Al' bojim se
Da brojimo sitno
Vidiš da bledim
Popravi me malo
K'o ruž na usne
Ti stavi me hitno
Hitno, hitno
Hitno
Hitno, hitno

Pogled na tebe mi pravi
Talase u glavi
Mirna bi bila voda
Da  je haljina do poda

Ti si kao koma
Posle nervnog sloma
Ti si meni slična
Skoro odlična

Refren:
K'o ruž na usne
Ti stavi me hitno
Noge se tresu
I srce mi lupa
U ovoj gužvi
Je jedino bitno
Da ti i ja smo
Ista krvna grupa
Na pola puta
I veče je stalo
Al' bojim se
Da brojimo sitno
Vidiš da bledim
Popravi me malo
K'o ruž na usne
Ti stavi me hitno
Hitno, hitno
Hitno
Hitno, hitno

K'o ruž na usne
Ti stavi me hitno
K'o ruž na usne

Refren:
K'o ruž na usne
Ti stavi me hitno
Noge se tresu
I srce mi lupa
U ovoj gužvi
Je jedino bitno
Da ti i ja smo
Ista krvna grupa
Na pola puta
I veče je stalo
Al' bojim se
Da brojimo sitno
Vidiš da bledim
Popravi me malo
K'o ruž na usne
Ti stavi me hitno
Hitno, hitno
Hitno
Hitno, hitno


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака