уторак, 25. јун 2013.

Ceca - Turbulentno

Osim što spavaš sa njom
Sve je super
I što me treći dan već
Nisi zvao
I što bi drugima
Ti mene dao
Ti inače si fer
I sve je super

Boli ovaj sto
Boli moje društvo blesavo
Što bez tebe
Sedim celu noć
Pa me teše
Nude mi pomoć
A meni super

Refren:2x
Baš je super dim
Baš se dobro provodim
Uopšte te ne vidim
Pukla sam kompletno
Ljubav ili šok
Šta je znaću sutra ja
Noćas mi je sve
Turbulentno

Osim što je viski džin
I to bez leda
I što u oči me
Ta tvoja gleda
I što sam prosula
Po sebi puder
Inače sve je full
I sve je super

Boli ovaj sto
Boli moje društvo blesavo
Što bez tebe
Sedim celu noć
Pa me teše
Nude mi pomoć
A meni super

Refren:2x
Baš je super dim
Baš se dobro provodim
Uopšte te ne vidim
Pukla sam kompletno
Ljubav ili šok
Šta je znaću sutra ja
Noćas mi je sve
Turbulentno

Turbulentno
Turbulentno

Boli ovaj sto
Boli moje društvo blesavo
Što bez tebe
Sedim celu noć
Pa me teše
Nude mi pomoć

Refren:
Baš je super dim
Baš se dobro provodim
Uopšte te ne vidim
Pukla sam kompletno
Ljubav ili šok
Šta je znaću sutra ja
Noćas mi je sve
Turbulentno



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака