недеља, 30. децембар 2012.

Lexington - Dobro da nije neko veće zlo

Dobro došla u moj grad
Ako si
K'o i onih dana još
Lijepa si
Šta su ove godine
Bez mene ti donijele

Kažeš život ti je baš 
Potaman
Imaš klince, kola 
I velik' stan
A zna li da te nasmije
Onako do suza

Kažeš mi nije to moja stvar
I da sam tvoj najveći promašaj

Refren:
Dobro da nije neko veće zlo
Ovo je srce moje već preživjelo
Dobro je da si dobro
Bilo čija da si, dobro je
Neka si
Dobro da nije neko veće zlo
Ovo je srce moje već preživjelo
Dobro je da si dobro
Bilo čija da si, dobro je
Neka si, neka si, neka

Dobro došla u moj grad 

Ako si
K'o i onih dana još
Lijepa si
Šta su ove godine
Bez mene ti donijele

Kažeš mi nije to moja stvar
I da sam tvoj najveći promašaj

Refren:
Dobro da nije neko veće zlo
Ovo je srce moje već preživjelo
Dobro je da si dobro
Bilo čija da si, dobro je
Neka si
Dobro da nije neko veće zlo
Ovo je srce moje već preživjelo
Dobro je da si dobro
Bilo čija da si, dobro je
Neka si, neka si, neka


Dobro da nije neko veće zlo
Ovo je srce moje već preživjelo
Dobro je da si dobro
Bilo čija da si, dobro je
Neka, neka, neka si
Dobro da nije neko veće zlo
Ovo je srce moje već preživjelo
Dobro je da si dobro
Bilo čija da si, dobro je
Neka si, neka si, neka



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака