среда, 1. август 2012.

Nataša Bekvalac - Ne kuni se u svoje drugove

Ne kuni se u svoje drugove
Sve jednog oči izdaju
O kako prodali bi te
Da mogu da me imaju


Neka sam prokleta
Što na tebe pala sam
I da se zlato usija
Tu na grudima mojim
Tebi hladna sam


Kao da nikoga
Nemaš osim drugova
Kao da ja ne postojim
K'o da želiš da volim
Nekog' drugoga


A znam da ti govore i sada
Da sam ti lošu sreću donela
I znam da priča pola grada
Kako sam druge volela



Refren:
Ne kuni se u svoje drugove
Uvek su bili protiv nas
Al' dok im plaćaš dugove
Biće ti verni kao pas
Ne kuni se u svoje drugove
Sve jednog oči izdaju
O kako prodali bi te
Da mogu da me imaju


Kao da nikoga
Nemaš osim drugova
Kao da ja ne postojim
Kao da želiš da volim
Nekog drugoga


A znam da ti govore i sada
Da sam ti lošu sreću donela
I znam da priča pola grada
Kako sam druge volela



Refren:
Ne kuni se u svoje drugove
Uvek su bili protiv nas
Al' dok im plaćaš dugove
Biće ti verni kao pas
Ne kuni se u svoje drugove
Sve jednog oči izdaju
O kako prodali bi te
Da mogu da me imaju



Нема коментара:

Постави коментар