петак, 24. јун 2011.

Mr Black ft. Caci - Put do kraja sama nastavi (Volim te)

Priznaj da je došlo svemu kraj
Volim te još uvek al' ćutim znaj
Pokušaću bar malo bez tebe
A ti se priseti nekad na mene
Kako nam je bilo prvi dan
I kako dobro nije doš'o kraj
Ja pamtim sve što je lepo
A ti si zbog svega kriva znaj


Tebi nek' ostane najgore
Ja nosim sve što je najbolje
To što te volim krivo mi je
Izgubio sam život zbog tebe


Refren:
Put do kraja sama nastavi
Osveti se meni i odlazi
Sve što mi treba sada nestaje
Kraj druge sada osećam ljubav šta je
Put do kraja sama nastavi
Osveti se meni i odlazi
Sve što mi treba sada nestaje
Kraj druge sada osećam ljubav šta je
Tebi je lako bez mene
Meni još lakše bez tebe
Sad ostani mala bez mene


Ja tebe nikad, mala, neću napustiti
Biću pored tebe, ali neću te voleti
Ti, ti sve ovo zaslužila
Ti, ti si meni nisko spustila
Sad ili nikada zaboravi na sve
Pogrešio sam jednom, ali više ne
Sutu nemoj(nemoj) više lažnu, mala, pustiti
Greh u svoju dušu sama nanosiš


I nikad te nisam lagao 
Dušu ti dao i propao
Samo jedno mi je ostalo
Samo uspomena zbog koje sam nestao


I nikad te nisam lagao
Dušu ti dao i propao
Samo jedno mi je ostalo
Samo uspomena zbog koje sam nestao


Refren


Prva noć posle našeg rastanka
Zakucala si na mojim vratima
Što si došla? Samo me to, mala, zanima
Shvati već jednom, da te lažem ili ne, to mi je svejedno
Koliko puta ja sam tebi tvoje greške opraštao
Ali sada kada znam da nemaš srce svoje
Nađi sebi drugog
Igraj se za dvoje


Refren

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака