субота, 25. јун 2011.

Flamingosi ft. Emina Jahović - La Gitana

S vjerom u ljubav,
Prvi grijeh sam ti dala
Samo tebi slijepo sam vjerovala
Voliš me jako, kao prvoga dana
Zauvijek bit' ću tvoja La Gitana



Ali taj čovijek vatru u sebi nosi
Njegove ruke sanjam u svojoj kosi
O tako strasno i ja bih da mu se predam
Šta me to tijera, Bože, ni sama ne znam



Tvoje usne med od bagrema
Smeđe oči, k'o dva badema
Bujne grudi, bluza raskopčana



Kada voliš tuga nestaje
Ako odes život prestaje
Moja si, moja, lepa La Gitana



Refren:
Ref.
La Gitana, La Gitana, mexicana
La Gitana, La Gitana, mexicana
La Gitana, La Gitana, mexicana mia



Ali taj čovijek vatru u sebi nosi
Njegove ruke sanjam u svojoj kosi
O tako strasno i ja bih da mu se predam
Šta me to tijera, Bože, ni sama ne znam



Tvoje usne med od bagrema
Smeđe oči, k'o dva badema
Bujne grudi, bluza raskopčana



Kada voliš, tuga nestaje
Kad se smeješ, kiša prestaje
Moja si, moja, lepa La Gitana



Refren


Muchachita, morenita, es mi casa, es mi vida
Mi alma, mi cuerpo, mi cura, mis ojos


Mi cielo, mi alegria, mi canto el deseo
Mi fuerza, esperanza


La dueña a de mi corazon 




S vjerom u ljubav
Prvi grijeh sam ti dala
Samo tebi slijepo sam vjerovala
Voliš me jako, kao prvoga dana
Zauvijek bit' ću tvoja La Gitana


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака