среда, 29. јун 2011.

Tap 011 - Reka

Negde u daljini jedna reka protiče
Sklopim oči i vidim nas kraj nje
K'o ta reka moja ljubav prema tebi je
Večnija od reči najveće

Usne tad u zanosu se vrelom stapaju
A mi smo jedini na svetu
Putujemo kao zvezde dve po svemiru
Bol i tuga tada nestaju

Refren:2x

Zagrli me sad, tu ostani
I deo moga srca postani
Jer nema sile te da razdvoji
Dvoje u pravoj ljubavi

Negde u tišini dragi dodir budi me
Puštam da me radost opije
K'o taj dodir moja ljubav prema tebi je
Večnija od pesme najbolje



Usne tad u zanosu se vrelom stapaju
A mi smo jedini na svetu
Putujemo kao zvezde dve po svemiru
Bol i tuga tada nestaju



Refren 2x

Negde u divljini jedna seka sama je
Sklopim oči i dolazim kod nje
Kad me seka vidi počne da se raduje
Sretnija od sreće najveće

Usne tad u zanosu se vrelom stapaju
Stapa, tapa, tapa, tapa, tapa, tapa, tapaju
Putujemo kao zvezde dve po svemiru
Ko je lud, a ko je zbunjen tu



Refren 6x



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака