петак, 15. јун 2012.

Saša Kovačević - Lapsus

Da patim niko ne zna
Nasmejan izlazim
Uvek po istom ključu 
Ja drugoj prilazim


I tako dan za danom
A bol ne prolazi
I ti si noćas tu
Da nju zaboravim


Refren:
Ma sve i najbolja da si
Na prvi šaljem te taxi
Neka ti ne bude krivo
Veruj mi, nisam tvoj nivo
Za mene prava si žena
Čula si to što si htela
A sinoć svašta sam pio
To samo lapsus je bio


I posle grubih reči
Ti bi me ljubila
Al' jedna me pre tebe
Baš tako ubila


Ma ja ću sve po starom
Jer bol ne prolazi
I ti si noćas tu
Da nju zaboravim


Refren:
Ma sve i najbolja da si
Na prvi šaljem te taxi
Neka ti ne bude krivo
Veruj mi, nisam tvoj nivo
Za mene prava si žena
Čula si to što si htela
A sinoć svašta sam pio
To samo lapsus je bio



Refren:
Ma sve i najbolja da si
Na prvi šaljem te taxi
Neka ti ne bude krivo
Veruj mi, nisam tvoj nivo
Za mene prava si žena
Čula si to što si htela
A sinoć svašta sam pio
To samo lapsus je bio


Нема коментара:

Постави коментар