субота, 23. јун 2012.

Dženan Lončarević & Emina Jahović - Beograd priča

Beograd priča
Kol'ko sam te volela
A trebalo bi
Da sam te prebolela
Mudrost je poklon života
Kad više ti ne treba
Ooo...


Beograd priča
Kol'ko sam te voleo
Ma laže vino
Nisam te preboleo
Džaba mi ove daljine
Bez karte i putnika


Refren:
I svaki put
Kada mi suza niz lice krene
Ja znaću to
Da nikad nisi ni bio uz mene
A bol k'o bol
U ovoj kafani uvek bira isti sto
Da popije laž
I svaki put
Kada mi ona iz kuće pođe
Ja znaću da
Od bolje loze bolje si grožđe
Al' to sam ja
Između neba i zemlje
Uvek sam blizu dna
Ti najbolje znaš
Ooo...


Beograd priča
Da sam se izmijenila
Pola me nema
Da sam s nama umrla
Tuga nije grehota
Al' za sramotu zna


Beograd priča
Da sam se izmenio
Da više nisam
Onaj stari
Što te podigne
To te još brže pokvari
Oooo...


Koga nema bez njega se može
Al' ti tu si, ispod kože
Teško zlato koje više nema sjaj
U nama ista tuga živi
Za to smo podjednako krivi
K'o ogladnele zveri
Jedno smo drugom kraj



Refren:
I svaki put
Kada mi suza niz lice krene
Ja znaću to
Da nikad nisi ni bio uz mene
A bol k'o bol
U ovoj kafani uvek bira isti sto
Da popije laž
I svaki put
Kada mi ona iz kuće pođe
Ja znaću da
Od bolje loze bolje si grožđe
Al' to sam ja
Između neba i zemlje
Uvek sam blizu dna
Ti najbolje znaš
Ooo...

Нема коментара:

Постави коментар