субота, 10. август 2013.

Tropico Band - Ne zovi me

Da li si bila samo laž
Kada me tako ostavljaš
Bez ijedne reči
Koja me leči
Sve nam je krenulo po zlu
Al' samo ja sam sad na dnu
Srce ne želi
Tebe da deli

Mene i tuga stigla je
A tebe briga je
Ni da me žališ
A već mi fališ
I vidim ti u pogledu
Sa nekim drugim pobedu
Al' kolo sreće
Kako se lako okreće

Refren:
Ne zovi me
Kad budeš sama
Ne zovi me
Jer nije ljubav ni kajanje
Ni davanje
Kad samo tebi treba
Ne zovi me
Kad sve te prođe
Ne zovi me
Ma ja na staro ne vraćam
I jedno znam
Da žalićeš za mnom ti
Sve do neba
Do neba

Da li si bila samo laž
Kada se više ne sećaš
Da smo se kleli
Na život celi
Kažeš da sve je samo dim
I da to nema veze s njim
Al' srce ne želi
Tebe da deli

Mene i tuga stigla je
A tebe briga je
Ni da me žališ
A već mi fališ
I vidim ti u pogledu
Sa nekim drugim pobedu
Al' kolo sreće
Kako se lako okreće

Refren:
Ne zovi me
Kad budeš sama
Ne zovi me
Jer nije ljubav ni kajanje
Ni davanje
Kad samo tebi treba
Ne zovi me
Kad sve te prođe
Ne zovi me
Ma ja na staro ne vraćam
I jedno znam
Da žalićeš za mnom ti
Sve do neba
Do neba


Ne zovi me
Kad budeš sama
Ne zovi me
Jer nije ljubav ni kajanje
Ni davanje
Kad samo tebi treba
Ne zovi me
Kad sve te prođe
Ne zovi me
Ma ja na staro ne vraćam
I jedno znam
Da žalićeš za mnom ti


Refren:
Ne zovi me
Kad budeš sama
Ne zovi me
Jer nije ljubav ni kajanje
Ni davanje
Kad samo tebi treba
Ne zovi me
Kad sve te prođe
Ne zovi me
Ma ja na staro ne vraćam
I jedno znam
Da žalićeš za mnom ti
Sve do neba
Do neba



Нема коментара:

Постави коментар