уторак, 25. јун 2013.

Ceca - 5 minuta

Hoću da budem luda
Bar pet minuta
Hoću da budem luda
Bar pet minuta

Previše kontrole, previše
I telo joj se opire
Bromazepam jedan ili dva
Na mene kontra deluje

Ženi toj sad je kraj
Aj, aj, aj
Aj, aj, aj
Dugo sam se ja
Pod ručnom držala
Sad gledaj me i uživaj

Refren:
Kad ova žena gori
Tad gori sve
Kad kažu: Joj, uspori
Tad lomi sve
Ne jednom, već sto puta
Hoću ja
Hoću da budem luda
Bar pet minuta
Bar pet minuta

Još za noćne igre dobra sam
Taj osećaj se vratio
Predugo sam bila normalna
Baš takvu si me pamtio

Ženi toj sad je kraj
Aj, aj, aj
Aj, aj, aj
Dugo sam se ja
Pod ručnom držala
Sad gledaj me i uživaj

Refren:
Kad ova žena gori
Tad gori sve
Kad kažu: Joj, uspori
Tad lomi sve
Ne jednom, već sto puta
Hoću ja
Hoću da budem luda
Bar pet minuta

(Dva, tri, ja hodam
I pijem da mi se vrti)
I već od vode mi se muti
(A ti, a ti, a ti
Oko struka vrti, vrti)
Ma vrti me

Refren:
Kad ova žena gori
Tad gori sve
Kad kažu: Joj, uspori
Tad lomi sve
Ne jednom, već sto puta
Hoću ja
Hoću da budem luda
Bar pet minuta
Bar pet minuta



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака