уторак, 22. јул 2014.

Severina ft. Ministarke - Uno momento

Možda si ti i genije za žene
Ali ovaj put zaboravi na mene
Kažu ti da si isteko prije roka
U mojoj knjizi utisaka
Ti si slaba trojka

Hajde, zaboravi na to
Ne treba mi ljubav
Meni treba lom
Praštaj, lutko, sad sve
Ja reći ću ti ne

Refren:
Koliko pijem nije humano
Subota je dan za alkohol
Uno momento, uspori tempo
Možda sutra se vidimo
Tika-taka, tika-tak
Isteklo ti vrijeme
Pao si kod mene
Baš si sladak kad si ljut
Više sreće drugi put

Nisi moj tip
Neću da te lažem
Tražiš moj broj
Zini da ti kažem
Želeo bi da idemo kod tebe
Ali tamo noćas 
Vodiš samo sebe

Hajde, zaboravi na to
Ne treba mi ljubav
Meni treba lom
Praštaj, lutko, sada sve
Ja reći ću ti ne

Refren:
Koliko pijem nije humano
Subota je dan za alkohol
Uno momento, uspori tempo
Možda sutra se vidimo
Tika-taka, tika-tak
Isteklo ti vreme
Pao si kod mene
Baš si sladak kad si ljut
Više sreće drugi put

Tika-taka, tika-tak
Isteklo ti vreme
Tika-taka, tika-tak
Tika-taka, tika-tak

Refren:
Koliko pijem nije humano
Subota je dan za alkohol
Uno momento, uspori tempo
Možda sutra se vidimo
Tika-taka, tika-tak
Isteklo ti vrijeme
Pao si kod mene
Baš si sladak kad si ljut
Više sreće drugi put

(Tika-taka, tika-tak)
Isteklo ti vrijeme
Pao si kod mene

Baš si sladak kad si ljut
Više sreće drugi put
Tika-taka, tika-tak


Нема коментара:

Постави коментар