понедељак, 11. јул 2011.

Toše Proeski - Veži me za sebe

Zauvijek tvoj, potpisujem
Na svaku ludost pristajem
Zatvori me, i baci ključ
Da više niko ne može uć'


Osuđen na godina sto
Ljubavi tvoje je premalo
Biću tvoj štit od čelika
Od mene sve nek' se odbija


Daj mi da potpišem
Za ljubav kriv sam najviše


Refren:
Veži me za sebe usnama
Veži na milijun godina
Veži me i tako nemam gdje
U tvom srcu ja sam zarobljen
Veži me za sebe rukama
Veži na milijun godina
Nek' sam cijelom svijetu zabranjen
Jer sam ti u srcu zarobljen


Zatvori me i baci ključ
Da više niko ne može uć'
Osuđen na godina sto
Ljubavi tvoje je premalo


Daj mi da potpišem
Za ljubav kriv sam najviše



Veži me za sebe usnama
Veži na milijun godina
Veži me i tako nemam gdje
U tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj potpisujem
Na svaku ludost pristajem

Refren

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака