уторак, 24. јун 2014.

Lexington - Balkanska pravila

Često sjednem sam
Na našu klupu staru
Kad dragu ne mogu
Ja zagrlim gitaru

Pa onda mol po mol
Polako lomim bol
A on je žilav lik
Pa izlazi k'o pobjednik

Refren:
Dobro veče svima
Ostavljačima
Još više ostavljenima
Uvijek ima dima
Ako čovjek suzom gasi
Žar u očima
'Ajdemo ruke nek' podigne svako
Ko je bar jednom zbog ljubavi plak'o
Sreća i tuga, sve je za čovjeka
Hajdemo ruke nek' podigne svako
Ko je bar jednom zbog ljubavi plak'o
Prekrišio, kao ja, balkanska pravila

K'o lopov najveći
Suza se prikrade
Al' ja je ne pustim
Muškarci to ne rade

Pa onda mol po mol
Polako lomim bol
A on je žilav lik
Pa izlazi ko pobjednik

Refren:
Dobro veče svima
Ostavljačima
Još više ostavljenima
Uvijek ima dima
Ako čovjek suzom gasi
Žar u očima
'Ajdemo ruke nek' podigne svako
Ko je bar jednom zbog ljubavi plak'o
Sreća i tuga, sve je za čovjeka
Hajdemo ruke nek' podigne svako
Ko je bar jednom zbog ljubavi plak'o
Prekrišio, kao ja, balkanska pravila

Refren:
Dobro veče svima
Ostavljačima
Još više ostavljenima
Uvijek ima dima
Ako čovjek suzom gasi
Žar u očima
'Ajdemo ruke nek' podigne svako
Ko je bar jednom zbog ljubavi plak'o
Sreća i tuga, sve je za čovjeka
Hajdemo ruke nek' podigne svako
Ko je bar jednom zbog ljubavi plak'o
Prekrišio, kao ja, balkanska pravila


Нема коментара:

Постави коментар