петак, 4. јул 2014.

Lexington - Nina

Nina, moja stara ljubavi
Jedan mi život malo da zaboravim
Kažu da ljubav snagu daje
Mene je ubila
Još te u svakom vjetru tražim
Gdje si se izgubila?

Kaplje sa krovova
Stara nostalgija
Moja ti luka bila tijesna
Pa si isplovila
Kažu da ljubav snagu daje
Mene je ubila
Još te u svakom vjetru tražim
Gdje si se izgubila?

Refren:
Moj brod sada plovi
Gdje je kosa njena
Nina, samo ti ga možeš
Spasiti od stijena
Molitva za jednu 
Zvijezdu iz daljina
Da se meni vratiš 

Nina, moja stara ljubavi
Jedan mi život malo da zaboravim
Kažu da ljubav snagu daje
Mene je ubila
Još te u svakom vjetru tražim
Gdje si se izgubila?

Refren:
Moj brod sada plovi
Gdje je kosa njena
Nina, samo ti ga možeš
Spasiti od stijena
Molitva za jednu 
Zvijezdu iz daljina
Da se meni vratiš

Nina, moja stara ljubavi
Cijeli mi život malo
Da zaboravim...

Нема коментара:

Постави коментар