среда, 13. јул 2011.

Saša Kovačević - Moje poslednje

Nekad bila si mi sve
Mojoj duši kao lek
Još tvoj miris ostaje


Ipak nisam bio ja
Ono što si želela
Samo stara navika


Bila si moj inat drugima
Put do sreće, slepa ulica
Zbog tebe, tražio sam put, do tebe
Al' uzalud
Sad pred svima kunem se


Refren:
Da si moje poslednje
Da pukne srce bez tebe
Samo idi nek' si s njim
Nek' ste srećni oboje
Moje poslednje
Da pukne srce bez tebe
Samo idi nek' si s njim
Ma nek' ste srećni oboje


Nekad pogled kaže sve
Reci su tad suvišne
Dobro znam kad gubim te


Ipak nisam bio ja
Ono što si želela
Samo stara navika


Bila si moj inat drugima
Put do sreće, slepa ulica
Zbog tebe, tražio sam put, do tebe 
Al' uzalud
Sad pred svima kunem se


Refren


Uuu, ma oboje


Refren


Uuu, ma oboje

1 коментар:

Архива чланака