среда, 22. јун 2011.

Željko Joksimović - Stihija

Ne tražiš me, dugo sama boriš se
Paziš da ne uhvatim ti trag
Svoje poraze svima lako sakrićeš
Al' bi poznao te neko davno drag
Ja ne tražim te, umem da ti pobegnem
Pazim, da ne pomislim na nas
Moje poraze niko ne primećuje
To samo tebi pričao na glas


Al' dođu mi dani, kad u vaduhu ipak te osetim, na čas
I znam da plačeš, tiho, što život nam prolazi bez nas


Refren:
Kao stihija
Ceo život pred očima
Sad vidim ti i ja
Šta smo imali nekada
Jedan svet je pukao na sveta dva
Sad pusta, a nedodirljiva


Ne tražim te, umem da ti pobegnem
Pazim, da ne pomislim na nas
Moje poraze niko ne premićuje
To sam samo tebi pričao na glas


Refren 2x


Al' dođu mi dani, kad u vaduhu ipak te osetim, na čas
I znam da plačeš, tiho, što život nam prolazi bez nas


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака