недеља, 30. децембар 2012.

Lexington - Ma sretno

Ne daj da snove
Poluljubav zavara
Gdje srcem srce daš
Ostari tu
Sreća o bušna jedra
Duše udara
Najdražem svom kad ne trebaš
Ploviš u mjestu

I sad u četiri zida
Ti nestanem iz vida
O, baš ti nije stalo
Za sve što nisi
Za sve što nisam
Ja još te ne bih dao
Al' moram

Refren:
Ma sretno
Al' ostani mi
Ostani mi
Barem još dan
Sutra ću da lažem
Da bez tebe baš znam
A nema me, nema, ni pola
Da drugoj dam
Ma sretno
Al' ostani mi 
Ostani mi
Barem još dan
Sutra ću da lažem 
Da bez tebe baš znam
I čuvaj se
Čuvam te u sebi ja
Ma sretno

I sad u četiri zida
Ti nestanem iz vida
O, baš ti nije stalo
Za sve što nisi
Za sve što nisam
Ja još te ne bih dao
Al' moram

Refren:
Ma sretno
Al' ostani mi
Ostani mi
Barem još dan
Sutra ću da lažem
Da bez tebe baš znam
A nema me, nema, ni pola
Da drugoj dam
Ma sretno
Al' ostani mi 
Ostani mi
Barem još dan
Sutra ću da lažem 
Da bez tebe baš znam
I čuvaj se
Čuvam te u sebi ja
Ma sretno

Refren:
Ma sretno
Al' ostani mi
Ostani mi
Barem još dan
Sutra ću da lažem
Da bez tebe baš znam
A nema me, nema, ni pola
Da drugoj dam
Ma sretno
Al' ostani mi 
Ostani mi
Barem još dan
Sutra ću da lažem 
Da bez tebe baš znam
I čuvaj se
Čuvam te u sebi ja
Ma sretno


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака