среда, 14. август 2013.

Tropico Band - A ja ludujem

Poslušaj savest svoju
Slobodno nađi neku bolju
Za noć
Ne moraš da je ženiš
Ma dovoljno je da je želiš
Za noć

Baš svi mi redom govore
Da to za moje dobro je

Refren:
A ja ludujem
A ja lumpujem
A ja živim po svom
A ja se provodim
Nju da zaboravim
Više ne znam
Šta ću sa sobom
A ja ludujem
A ja lumpujem
A ja živim po svom
A ja se provodim
Nju da zaboravim
Baš me briga
Ja samo živim život svoj

Poslušaj savest svoju
Kući se ne vraćaj u zoru
Pre pet
Ne kradi Bogu noći
Sve će to jednog dana proći
Zar ne?

Baš svi mi redom govore
Da to za moje dobro je

Refren:
A ja ludujem
A ja lumpujem
A ja živim po svom
A ja se provodim
Nju da zaboravim
Više ne znam
Šta ću sa sobom
A ja ludujem
A ja lumpujem
A ja živim po svom
A ja se provodim
Nju da zaboravim
Baš me briga
Ja samo živim život svoj

A ja ludujem
Svake noći
A ja se provodim
Nju da zaboravim
Više ne znam
Šta ću sa sobom

A ja ludujem
A ja lumpujem
A ja živim po svom
A ja se provodim
Nju da zaboravim
Baš me briga
Ja samo živim život svoj

Нема коментара:

Постави коментар