субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Drugovi

Koje su bure, koje oluje
Što su ti krila slomile
Ne pitaj druže, nevera to je
Njene me usne ubile


Koje su noći, koje su zore
Što su ti snove ukrale
Ne pitaj druže, nevera to je
Njene me ruke prodale


Refren:
Gde ste stari drugovi
S vama sve da potrošim
Jer ona greh je najveći
Al' kako da ne pogrešim
Eeee
Vi bar znate kol'ko sam je voleo
Eeee
Umro bih zbog koje sam i živeo


Koje je nebo, koje je more
Ko ti to krade obale
Ne pitaj druže, koje su boje
Njene me oči ubile


Veruj mi, nikad ne reci nikad
Možda tebi vratiće se
Ništa na svetu ne zna da boli
Kao ljubavi neuzvraćene


Refren:
Gde ste stari drugovi
S vama sve da potrošim
Jer ona greh je najveći
Al' kako da ne pogrešim
Eeee
Vi bar znate kol'ko sam je voleo
Eeee
Umro bih zbog koje sam i živeo


Refren:
Gde ste stari drugovi
S vama sve da potrošim
Jer ona greh je najveći
Al' kako da ne pogrešim
Eeee
Vi bar znate kol'ko sam je voleo
Eeee
Umro bih zbog koje sam i živeo

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака