среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Bože, brani je od zla

Ona ima oči
Koje znaju moje tajne sve
Moje tuge sve, i moje nemire
Ona ima ruke
I u njima svemir čitavi
U tom zagrljaju mogu umrijeti
U tom zagrljaju mogu umrijeti


Refren:
Bože, meni tako malo treba
Ispod ovog svetog neba
Topla postelja i njena oka dva
Šalji anđele čuvare svoje
Jer je duša duše moje
Brani je od zla
Bože, kad ne mogu ja
Ouooo, kad ne mogu ja
Bože, brani je od zla


Ona ima usne
I na njima okus trešanja
Koje niko ne zna ljubit' kao ja
Koje niko ne zna ljubit' kao ja


Refren


Bože meni tako malo treba
Ispod ovog svetog neba
Topla postelja i njena oka dva
Šalji anđele čuvare svoje
Jer je duša duše moje
Brani je od zla
Bože, kad ne mogu ja
Božeeee....


Šalji anđele  čuvare svoje
Jer je duša duše moje
Brani je od zla
Bože, kad ne mogu ja
Ouooo, kad ne mogu ja
Bože, brani je od zla
Bože, brani je od zla

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака