недеља, 17. јул 2011.

Mr Black - Jako mi fališ

Jako mi fališ...
Jako mi fališ...


Još davno kad si od mene otišla
Što si me tad napustila
Samo si jedno poželela
Da budem srećan k'o nikada


Jako mi fališ, s'vati me
Gde da te nađem, izgubi me
Ružu da ti dam kao pre
Teško mi je, s'vati me


Da li ja i ti imamo isti san
Ponekad se plašim, jer sam sam
Volim samo tebe, drugu ne bi', znam
Ti si moje maleno i život, znaj
Nisam te se nagled'o, a već je kraj
Zar moja suza treba biti nedužna
Za mene druga ne postoji, to je kraj
Seti me se bar jednom, volim te, znaj


Molim te, vrati mi hrabrost kao pre
Ja se bojim da živim sam
Bez tebe je ovo san
Dodirni me, i poljubi kao pre
Da te još jednom vidim ja, i tvoje usne kao raj


Refren:2x
Jako mi fališ, s'vati me
Jako mi fališ, s'vati me
Jako mi fališ, sve bih dao
Da si tu, da si tu, oo


Ja tebe nikad nisam u životu lagao
Ja sam tebe oduvek tako ludo voleo
I moje srce za tobom ludo pati
Moje oči, moja duša, bez tebe, slabo radi


Ja pijem lekove, jer te ludo volim
Od kad sam te izgubio, sve te više želim
I tebi nije tako kao meni teško
Ti jednom pokušaj da zavoliš
S'vatićeš kako je to kada nekog tako ludo voliš
Sad mi je krivo, jer sam te sve vreme tešio
Tebi to ne treba, ja znam da sam grešio
Bezdušnice, sedi sada tu, gde jesi
Ostani, ovo je naš san
Bez mene sad ostani, ovo je naš kraj
Ouoo


Refren 2x


Zar tako želiš da me ostaviš
I tako lako odlaziš
Bez tebe ja da ostarim
Tako naša sudbina govori


Jako mi fališ, s'vati me
Gde da te nađem, izgubi me
Ružu da ti dam, kao pre
Teško mi je, s'vati me


Da li ja i ti imamo isti san
Ponekad se plašim, jer sam sam
Volim samo tebe, drugu ne bih, znam
Ti si moje maleno i život, znaj
Nisam te se nagled'o, a već je kraj
Zar moja suza treba biti nedužna
Za mene druga ne postoji, to je kraj
Seti me se bar jednom, volim te, znaj


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака