среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Ko ti to grize obraze

Opet se vraćaš na mijesto radnje
Al' svakom je lopovu to dijelo zadnje
Sama padaš u svoju zamku
Makar mi na glas priznaj to
I ne hvataj se za slamku


Lako je skrenut' tako sa puta
Al' ljubav je igra sa bezbroj aduta
Ko vara na duge staze, on gubi
Ja sam ti svijedok živi, al' znaj
Tebi ne mogu da sudim


Refren:
Ko ti to grize obraze
Čiji to dah na vratu kriješ
Kom' ti to ruke odlaze
Varaš me, mila
Ma kako smiješ?
Kom' si se to obećala
Od mene krala, njemu dala
Mila, za kol'ko si me prodala?


Lako je skrenut' tako sa puta
Al' ljubav je igra sa bezbroj aduta
Ko vara na duge staze, on gubi
Ja sam ti svijedok živi, al' znaj
Tebi ne mogu da sudim


Refren 4x


Mila
Za kol'ko si me prodala?

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака