субота, 19. мај 2012.

Tropico band - Zauvek tvoj

Gledaš me k'o bez duše
Dok snovi mi se ruše
I znaš da ljubavi je kraj
Umire sve u meni
A ti ni sad ne gubiš sjaj
U tvome ledu gorim
I mrzim što te volim
Kako da pomirim se s tim
Sve bih na svetu dao
Da te još jednom zagrlim


Refren:
Al' ne dam nikom ovu bol

Jer to je život moj
Jer to je život moj
Ma svedok mi je samo Bog
Da zauvek sam tvoj
Ja zauvek sam tvoj



Refren:
Al' ne dam nikom ovu bol

Jer to je život moj
Jer to je život moj
Ma svedok mi je samo Bog
Da zauvek sam tvoj
Ja zauvek sam tvoj


Ne reci mi da boli
Kad samo jedan voli
To nikad nisi bila ti
Sve bih na svetu dao
Da te još jednom zagrlim



Refren:
Al' ne dam nikom ovu bol

Jer to je život moj
Jer to je život moj
Ma svedok mi je samo Bog
Da zauvek sam tvoj
Ja zauvek sam tvoj


Refren:
Al' ne dam nikom ovu bol

Jer to je život moj
Jer to je život moj
Ma svedok mi je samo Bog
Da zauvek sam tvoj
Ja zauvek sam tvoj

Ja zauvek sam tvoj...
Ja zauvek sam tvoj...
Ja zauvek sam tvoj...

Нема коментара:

Постави коментар