субота, 14. јануар 2012.

Zdravko Čolić - Ti si mi u krvi

Pogledom me miluješ
K'o da me dodiruješ
I svaki put kao da je prvi
Ja stalno mislim prestaće
Iz čista mira nestaće
Al' požuda ne prestaje
Ti si mu u krvi


Toliko dugih godina
Uzimanja davanja
Ostajem poslednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
I smišljam slatke prevare
Al' đavo se ne predaje
Ti si mi u krvi


Refren:
Ako te odvedu Cigani Čergari
Ili te ukradu strašni haremski čuvari
Ako te odvedu
Ja ću da poludim
Bez tebe ne umijem 
Više jutrom da se budim
Ako te odvedu
Sve će da se sruši
Pamti me k'o prijatelja
Čuvaj me u duši
I onda kad misliš
Da je prekasno za snove
Za sve...



Toliko dugih godina
Uzimanja davanja
Ostajem poslednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
I smišljam slatke prevare
Al' đavo se ne predaje
Ti si mi u krvi


Refren

Нема коментара:

Постави коментар