понедељак, 2. јул 2012.

Ceca - Probudi me kad bude gotovo

Ja sam ono što želiš
Zar uopšte još sumnjaš u to
I zato nemoj da deliš 
Tu ljubav, svuda okolo


I dok očima je nočas voliš
Ja prolazim kroz pravi pakao
Neću da budem više svedok svome bolu
Ispod časti mi je to


Refren:
I plakaću, plakaću, plakaću
Suzama u boji njene haljine
I zaspaću, zaspaću, zaspaću
Probudi me kad bude gotovo sve
I plakaću, plakaću, plakaću
Spavaća mi soba služi za to
Voli je, očima, voli je
Probudi me kad bude gotovo


Nikad uspela nisam da se promenim
Puštam ti sve
Mene možeš da imaš
I onda kada povrediš me


I dok očima je noćas voliš
Ja prolazim kroz pravi pakao
Neću da budem više svedok svome bolu
Ispod časti mi je to



Refren:
I plakaću, plakaću, plakaću
Suzama u boji njene haljine
I zaspaću, zaspaću, zaspaću
Probudi me kad bude gotovo sve
I plakaću, plakaću, plakaću
Spavaća mi soba služi za to
Voli je, očima, voli je
Probudi me kad bude gotovo

Refren:
I plakaću, plakaću, plakaću
Suzama u boji njene haljine
I zaspaću, zaspaću, zaspaću
Probudi me kad bude gotovo sve
I plakaću, plakaću, plakaću
Spavaća mi soba služi za to
Voli je, očima, voli je
Probudi me kad bude gotovo


Нема коментара:

Постави коментар