понедељак, 16. јул 2012.

Marina Tadić - Bol za bol

Kažeš mi da ne osećaš
Kao pre, dodir moj
Kažeš mi dok se pozdravljaš
Da bez nje, nisi svoj


Da si mi iz oka ispao
Ne bih ti progutala to


Refren:
I bol za bol
I laž za laž
Ma sve se vraća
Sve se plaća
Ti to znaš
Al' doći ćeš
Kad prođe sve
Kada ti bude
K'o što meni bilo je
Kada te tuga
Na komade razbije


Kažeš da teško podnosiš
Suze na licu mom
K'o i da sama ne vidim
Umireš ti za njom


Da si mi iz oka ispao
Ne bih ti progutala to



Refren:
I bol za bol
I laž za laž
Ma sve se vraća
Sve se plaća
Ti to znaš
Al' doći ćeš
Kad prođe sve
Kada ti bude
K'o što meni bilo je
Kada te tuga
Na komade razbije



Refren:
I bol za bol
I laž za laž
Ma sve se vraća
Sve se plaća
Ti to znaš
Al' doći ćeš
Kad prođe sve
Kada ti bude
K'o što meni bilo je
Kada te tuga
Na komade razbije


Нема коментара:

Постави коментар