понедељак, 16. јул 2012.

Aleksandra Radović - Čuvaj moje srce

Sećam se
Ti i ja
Sve smo mogli
Sam Bog zna
Bosi po zvezdama
Ukus meda na usnama
Gde si sad
Pitam se
Tražim izgubljeni raj
Do tvoga srca
Lakše bih peške 
Stigla znam


Sećam se
Ti i ja
Svaki dan k'o nova godina
Noću bi plesali
Ljubili se na ulici
K'o da smo
Na svetu sami
I niko ne sluti na kraj
Do tvoga srca 
Lakše bih peške 
Stigla znam


Refren:
Kao luda, fališ mi
K'o pesak, vreme mi curi
Po navici, još šaljem ti
Brodove u oluji
Samo da si nasmejan
Baš takvog te pamtim
Čuvaj moje srce još
Kad sretnem te 
Da ga vratiš


Sećam se
Ti i ja
Svaki dan k'o nova godina
Noću bi plesali
Ljubili se na ulici
K'o da smo 
Na svetu sami
I niko ne sluti na kraj
Do tvoga srca
Lakše bih peške 
Stigla znam



Refren:
Kao luda, fališ mi
K'o pesak, vreme mi curi
Po navici, još šaljem ti
Brodove u oluji
Samo da si nasmejan
Baš takvog te pamtim
Čuvaj moje srce još
Kad sretnem te 
Da ga vratiš

Čuvaj moje srce još
Kad sretnem te 
Da ga vratiš

Čuvaj moje srce još
Kad sretnem te 
Da ga vratiš
Fališ mi...


Samo da si nasmejan
Baš takvog te pamtim
Čuvaj moje srce još
Kad sretnem te 
Da ga vratiš


Ooooo...
Ooooo...



Нема коментара:

Постави коментар