недеља, 16. јун 2013.

Lexington & Tribal Band - Dve čaše

Dve čaše uvek lakše
Prebole tugu
Dve čaše uvek lakše
Prebole tugu

Još mi na koži gori trag
Njenih usana
Za druge duša 
K'o u lance mi vezana

Zalud pamet kaže
Njoj se ne nadaj
Kad u snove dođe mi
Zvana, nezvana
Zvana, nezvana

Refren:
Dve čaše uvek lakše
Prebole tugu
Neka su sreću našle
Selice na jugu
Dve čaše i sve paše
Ovo je mesto naše
Dve čaše i dva srca
Meni i mom drugu

Prolaze dani
Nju ni tren ne zaboravljam
Još po svakom ko je zna
Je pozdravljam

Zalud pamet kaže
Kreni, ne čekaj
Tamo gdje je ona stala
Nastavljam
Gdje je stala, nastavljam

Refren:
Dve čaše uvek lakše
Prebole tugu
Neka su sreću našle
Selice na jugu
Dve čaše i sve paše
Ovo je mesto naše
Dve čaše i dva srca
Meni i mom drugu

Dve čaše uvek lakše
Prebole tugu
Dve čaše uvek lakše 
Prebole tugu

Refren:
Dve čaše uvek lakše
Prebole tugu
Neka su sreću našle
Selice na jugu
Dve čaše i sve paše
Ovo je mesto naše
Dve čaše i dva srca
Meni i mom drugu

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака