понедељак, 22. јул 2013.

Adil - Trebaš mi

Ti još uvek znaš
Samo kad me pogledaš
Sive oblake, da daleko oteraš
Davno si me kupila
Pod mojim nebom sreću skupila
Možda i preterujem
Al' samo tebi verujem

Ti još uvek znaš
Da mi osmeh sačuvaš
Usred nemira mirne snove da mi daš
Ti si me promenila
Za boljeg mene me zamenila
Možda i preterujem
Al' samo tebi verujem

Refren:
Trebaš mi
I za sreću i za tugu
Kad bih sto života imao
Ne bih izabrao drugu
Trebaš mi
I za sreću i za tugu
Kad bih sto života imao
Ne bih izabrao drugu

Ti još uvek znaš
Da mi osmeh sačuvaš
Usred nemira mirne snove da mi daš
Kad me maziš da me ozdraviš
Kad me ljubiš da me zaljubiš
Možda i preterujem
Al' samo tebi verujem

Refren:
Trebaš mi
I za sreću i za tugu
Kad bih sto života imao
Ne bih izabrao drugu
Trebaš mi
I za sreću i za tugu
Kad bih sto života imao
Ne bih izabrao drugu

(Trebaš mi)
I za sreću i za tugu
(Trebaš mi)
Trebaš mi





Нема коментара:

Постави коментар