понедељак, 22. јул 2013.

Davor Jovanović - Ja leđa ljubavi nisam okrenuo

Bože, o da li mora da ode?
Ili je ipak ljubav na mojoj strani?
Može, i vreme platiću, može
Iz sažaljenja nemoj ostati

Refren:
Koliko daš kažu tol'ko se vrati
Vrati se možda nekoj drugoj budali
A ja, ja se za ljubav borio
I šta mi ostaje nego da patim
Kad vreme ne mogu da vratim
Ne znam šta, šta je to sa mnom falilo
Ja leđa ljubavi nisam okrenuo

Možda i nekad
Pogledom zaplovi po reci
Lako se vrati 
U moje naručje

A zna da mora
Ostati jaka pred svima
Dignuće glavu
Vetar će odneti sve

Refren:
Koliko daš kažu tol'ko se vrati
Vrati se možda nekoj drugoj budali
A ja, ja se za ljubav borio
I šta mi ostaje nego da patim
Kad vreme ne mogu da vratim
Ne znam šta, šta je to sa mnom falilo
Ja leđa ljubavi nisam okrenuo

Refren:
Koliko daš kažu tol'ko se vrati
Vrati se možda nekoj drugoj budali
A ja, ja se za ljubav borio
I šta mi ostaje nego da patim
Kad vreme ne mogu da vratim
Ne znam šta, šta je to sa mnom falilo
Ja leđa ljubavi nisam okrenuo


Нема коментара:

Постави коментар