субота, 16. новембар 2013.

Severina - Hurem

Kao Hurem
Robinja ne ljubi k'o dama
Na koljena ti padam bez srama
Za dvoje krevet, a spavam sama
Kao da postim sred ramazana

Dobro znaš
Da se za te čuvam oduvijek
Susret naš prvi
Pamtiti ću zauvijek

Od tad mi niko drugi ne postoji
Dodiri na koži tvoji
Zauvijek vežu me
Kao žig na papiru u futroli
I kad mazi i kad boli
Kao lanci ljubavi te

Refren:
Kao Hurem
Ne dam nikom moje da dira
Iz ljubavi niti iz hira
Jer ljubav svoje žrtve ne bira
Sve dok je duša bez mira
K'o Hurem
Robinja ne ljubi k'o dama
Na koljena ti padam bez srama
Za dvoje krevet, a spavam sama
Kao da postim sred ramazana

Hurem, Hurem
Aaa
Hurem, Hurem
Hurem, Hurem
Aaaaaa
Hurem, Hurem

Dobro znaš
Da se za te čuvam oduvijek
Susret naš prvi
Pamtiti ću zauvijek

Sanjam te
Dođi, dođi
Zlato moje
Sve što vidiš
Sve je tvoje
Sve je tvoje godinama
Zovem te
Dođi, jer te one koje
Svaku moju suzu broje
Nikad neće voljet' k'o ja

Refren:
Kao Hurem
Ne dam nikom moje da dira
Iz ljubavi niti iz hira
Jer ljubav svoje žrtve ne bira
Sve dok je duša bez mira
K'o Hurem
Robinja ne ljubi k'o dama
Na koljena ti padam bez srama
Za dvoje krevet, a spavam sama
Kao da postim sred ramazana

Dođi, dođi
Zlato moje
Sve što vidiš
Sve je tvoje
Sve je tvoje godinama
Zovem te
Dođi, jer te one koje
Svaku moju suzu broje
Nikad neće voljet' k'o ja

Refren:
Kao Hurem
Ne dam nikom moje da dira
Iz ljubavi niti iz hira
Jer ljubav svoje žrtve ne bira
Sve dok je duša bez mira
K'o Hurem
Robinja ne ljubi k'o dama
Na koljena ti padam bez srama
Za dvoje krevet, a spavam sama
Kao da postim sred ramazana

Za dvoje krevet, a spavam sama
Kao da postim sred ramazana

Нема коментара:

Постави коментар