петак, 25. мај 2012.

Nataša Bekvalac & Ogi Radivojević - Šta ću ja

Odlazim..
Dugo traje ova laž
Šta još mogu
Šta još nisam
Ja zbog nas


Odlazim..
Led se lomi ispod nas
Da l' da ćutim
Il' da vrisnem na sav glas


Sklopi krilo
Moja vilo
Šta ću ja
Šta ću ja
Šta ću ja
Da te ne dam
Da se predam
Reci šta
Reci šta
Reci šta


Refren:
Taman nam godina
Život da smirimo
Taman nam svega
Pameti premalo
Taman nam godina
Da ih proživimo
Tako se ne da
Sreći uvek zamalo


Ostani
Ti mi svaku boru znaš
Ono najgore smo prošli
Gde sad baš
Ostani
Nikom tako ne trebaš
Nismo stigli gde smo pošli
Gde sad baš


Sklopi krilo
Moja vilo
Šta ću ja
Šta ću ja
Šta ću ja
Da se ne dam
Da se predam
Reci šta
Reci šta
Reci šta



Refren:
Taman nam godina
Život da smirimo
Taman nam svega
Pameti premalo
Taman nam godina
Da ih proživimo
Tako se ne da
Sreći uvek zamalo


Refren:
Taman nam godina
Život da smirimo
Taman nam svega
Pameti premalo
Taman nam godina
Da ih proživimo
Tako se ne da
Sreći uvek zamalo

Kako se ne da..

Kako se ne da..
Kako se ne da..
Kako se ne da..
Sreći uvek zamalo..



Нема коментара:

Постави коментар